
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen uitgewerkt. Heb je toch nog een vraag welke niet hieronder staat beschreven, neem dan contact met ons op en wij staan je graag te woord.
Hoe bereid ik een soep?
Een bevroren soep eerst laten ontdooien en daarna in een pan opwarmen. Tijdens het opwarmen af en toe even roeren in de pan.
Een koelverse soep kun je direct in een pan opwarmen. De soep mag niet gekookt worden!
Wat is de houdbaarheid van de Pie?
De houdbaarheid van de Pie is
- 6 maanden bij diepgevroren bake off + afgebakken product
- 3 dagen bij gekoeld en/of ontdooit product
Na ontdooiing
Na ontdooiing niet opnieuw invriezen en maximaal 3 dagen houdbaar bij maximaal 7°C
Opslagcondities
- Bake off + afgebakken. In diepvries bij maximaal -18°C
- Afgebakken: gekoeld bewaren bij maximaal 7°C
Wat is de houdbaarheid van de soep?
De houdbaarheid van de soep is;
- 3 maanden houdbaar in de diepvries,
- 3 dagen bij gekoeld en/of ontdooit product.
Na ontdooiing
Na ontdooiing niet opnieuw invriezen en maximaal 3 dagen houdbaar bij maximaal 7 graden.
Opslagcondities
- In diepvries bij maximaal -18 graden.
- Gekoeld bewaren bij maximaal 7 graden.
Hoe bereid ik een English Pie?
Oven:
Verwarm de oven voor op 180°C.
Bereidingstijd
Reguliere Pie
bevroren 35 minuten, koelvers 20 minuten
XL Pie
bevroren 75 minuten, koelvers 45 minuten
Party Pie (borrelhapje)
bevroren 15 minuten, koelvers 10 minuten
Wat zijn de voedingswaarden van een product?
De specificaties, allergenen en voedingswaarden van een product staan per product aangegeven op de productpagina.
Wat zijn de allergenen van een product?
De specificaties, allergenen en voedingswaarden van een product staan per product aangegeven op de productpagina.
Wat zijn de specificaties van een product?
De specificaties, allergenen en voedingswaarden van een product staan per product aangegeven op de productpagina.
Wat is het minimale orderbedrag?
Het minimale orderbedrag is € 30,00
Kun je mij helpen? Ik heb problemen met bestellen op de website.
Heb je problemen met de website bij het bestellen? Stuur dan een emailbericht naar sabina@piemanbakery.nl of neem telefonisch contact op via 06-23385114.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven naar een levertijd van 1 à 4 werkdagen. Je ontvangt een emailbericht voor het volgen van jouw bestelling als het via PostNL wordt bezorgd. Indien wij het zelf bezorgen ontvang je een email met de bezorgdatum en tijd.
Hoe worden de producten afgeleverd?
De producten worden bevroren aangeleverd per bezorging of per PostNL.
Kan ik een speciale wens toevoegen aan mijn bestelling?
Ja dat kan. Op de afrekenpagina is er een opmerkingen veld beschikbaar voor speciale wensen betreft je bestelling.
Leveren jullie in heel Nederland?
Bekijk de leveringsvoorwaarden en zie zelf of wij op jouw postcode leveren of bezoek een van onze markten of vaste verkooppunten.
Kan ik de bestelling afhalen bij de Bakkerij in Hoorn?
Nee. De bakkerij is alleen een productieruimte en wij hebben geen winkel.
Kan ik contact opnemen met een marktlocatie?
Ja dat kant. Op de pagina verkooppunten staan de markten aangegeven. Per markt staat er een telefoonnummer bij om contact op te nemen voor bijvoorbeeld een vraag, bestelling plaatsen of ander informatie.
Ik heb een horecabedrijf. Hoe kan ik informatie opvragen?
Speciaal voor de horeca hebben wij een pagina opgemaakt waar er meerder mogelijkheden zijn om informatie in te winnen of contact op te nemen. De pagina kun je rechts bovenin in het menu vinden.
Waar kan in informatie vinden over Verkoper Marktkraam (ZZP)?
Speciaal voor de Verkoper Marktkraam (ZZP) hebben wij op de pagina Pieman Zakelijk informatie en contactmogelijkheden geplaatst.